Jonas Kaufmann in Verdi’s Otello
Jonas Kaufmann’s debut as Otello in Giuseppe Verdi’s masterpiece. In Keith Warner’s production at London's Royal Opera in 2017, possibly the most versatile tenor of our times sang the role of the Venetian general who is tricked by intrigue and ends up committing murder.