Paulo Coelho, Alchemist of the Pyrenees
Tokyo is a city that never sleeps with a nightlife like nowhere else. Photographer Daidō Moriyama has been capturing the city for decades, revealing the seedier side of Tokyo and showing the evolution of Japanese society.