ARTE ReportageColombia: The Peasants' Revolt
At just nine years old, Daniel spends his days picking coca leaves on his family’s farm. In this remote part of Colombia, growing drugs is the only way to make a living. But the state is cracking down on crack, and has started dropping crop killer from the skies. But it hurts the farmers the most, while armed drug traffickers continue to control the region.