Astor Piazolla's CentenaryWith Richard Galliano, Leonardo G. Alarcón and Mariana Flores
The Orchestre Philharmonique de Radio France pays homage to Astor Piazzolla (1921-1992) on what would have been his one hundredth birthday. The great Argentine tango composer is honoured by performances from accordion and bandoneon virtuosos Richard Galliano, William Sabatier and Lysandre Donoso as well as soprano Mariana Flores and the pianist Eric Le Sage.