Grounds (1/8)The Story of Street DanceThe Start (1/2)
A two-part documentary on the history of street dance. From Josephine Baker's "Cake Walk" to breakdance, set to be an Olympic sport in 2024 during the Paris Games, this is how streetdance conquered the world and social networks.