Astor Piazzolla: The Four Seasons of Buenos Aires
Estaciones Porteñas, Astor Piazzolla's tango is inspired by the Four Seasons and premiered in 1970. For this concert in Geneva, the young soloists of the Menuhin Academy have chosen a version exclusively for strings. They pay homage to the most famous of the twentieth century tango composers.