Lebanon: A People in Crisis
Forty years ago, aged just eight, Riley was repeatedly raped by his boy scout leader. When he complained, the leader was simply moved to another state where he continued to harm other children. He's just one of tens of thousands of people in the United States who say they suffered sexual abuse at the hands of their scout leaders, while the organisation itself turned a blind eye.