What Will Happen to My Child?
All their lives they have devoted all their energy to take care of their disabled children. But as they grow older, a nagging question arises: who will take care of my child when I am gone? The film follows parents in their decision to live and grow old together with their children in a unique institution, while preparing for their eventual separation.