The Prigozhin Papers - Data SourcesCOVID: The First 100 Days
The pandemic didn't have to be as bad as it was. With prompt action, it may not have even left Wuhan. Censorship, procrastination and failure to act were the trademarks of the first few months of the COVID-19 outbreak. Policy makers and health agency leaders describe a deadly list of "missed opportunities".