The Provence of the Marquis de Sade
Amid Provence’s olive groves and lavender fields stand ancient castles that dominate the landscape. It was in this timeless countryside that the Marquis de Sade wrote his most transgressive works on eroticism and libertinism that shocked 18th century society.