ARTE ReportageGreece: Moria - A Living Hell
Moria, Europe's largest refugee camp, has become one giant shanty town. When Covid struck, those living in the camp felt abandoned as things turned from bad to worse.
Maurice Joyeux, from the Jesuit Refugee Service, and his friend Mortaza Behboudi chose this very moment to return to Lesbos, to find the forgotten people of the pandemic, surviving in this squalid and unsanitary camp.