ARTE Concert answered Nils Frahm’s call in 2020 and launched the first Piano Day. The second edition in 2021 brings together classical, pop and jazz performers to show the pianoforte in all its splendour and diversity. Recorded 26 February 2021 at the Epée de Bois theatre in Paris.