The Answer to Almost Everything
Long considered clean and inexpensive, nuclear energy raises a major problem: radioactive waste. It must be buried underground for at least a million years, or forever. But our civilisation won't be around forever. How can we warn our distant descendants of the risk of nuclear waste sites? What pictograms could warn them against the toxic gift we leave them?