42: The Answer to (Almost) EverythingAre Computers Biased?
Whether it's filling a job, granting credit or imposing a prison sentence, how can you be sure of making rational decisions? Wouldn't it be wiser to rely on artificial intelligence, a technology already deployed in many cases, with surprising results?