Johannes Brahms - A German RequiemPhilharmonia Zurich
The Philharmonia Zurich and the Choir of the Zurich Opera perform one of the great works of nineteenth century concert music, Brahms’s German Requiem, with new musical director Gianandrea Noseda conducting. Recorded on 7 February 2021 without an audience.