ARTE ReportageSweden: Migrants at Point Zero
During the migrant crisis of 2015, Sweden stepped up to the plate and welcomed 162,877 asylum seekers. Among them, 24,000 were unaccompanied minors from Afghanistan. The numbers overwhelmed immigration authorities who were unable to process their applications before they reached adulthood. But the moment they turn eighteen, their chances of getting asylum drops dramatically.