Rwanda: The Silence of Words
In Bangladesh Islamist vigilantes are targeting civil society with the charge of blasphemy with punishment meted out brutally. A series of machete attacks in broad daylight on public figures have stunned the country and questioned the secular nature of Bangladeshi society.