Hellfest 2022 - NightwishIn the TropicsDeepest France
The French overseas territories situated in tropical latitudes are home to some of the richest biodiversity on the planet: dense, humid equatorial forests, vast lagoons bordered by immense coral reefs and vast stretches of protected ocean.