Living from the Sea
In the French channel port of Boulogne-sur-Mer, 34-year-old Jérémy is the last in a long line of master fishermen. He is torn between his deep love of the sea and the bank loans that he can no longer pay back. Faced with the consequences of Brexit, fishing quotas, the Covid pandemic and global warming, he may be forced to make the most difficult decision of his life: to sell his fishing boat.