Rendez-vous with Maurice Chevalier
A legend of stage and screen, Maurice Chevalier was a singer, actor, and consummate entertainer, embodying the fantasy and charm of his native Paris throughout his decades-long career. A career that brought him fame in Europe and America and left us with a vast repertoire of classic songs and film performances.