The Turkish Bath, So Hot!
25 naked and languid women loll about as the viewer becomes the voyeur. The Turkish Bath by Ingres makes men reflect on the staging of their desire, and women on their eroticisation. Man Ray, Jananne Al-Ani, Patrick Raynaud and Lalla Essaydi all have something to say back to the original work.