ARTJACKING (5/10)The Last Supper, or the Art of Table Arrangement
Leonardo da Vinci's Last Supper is ripe for reinterpretation given its notable absences: women, people of colour, and people with disabilities are invisible in this painting about the salavation of humanity. Enter modern artists challenging that narrative: Beth Edelson, Elisabeth Ohlson Wallin, and Raoef Mamedov.