ARTJACKING ! (3/10)Leap into the Void or the Art of Fake
In 1960, Yves Klein was photographed jumping from the second floor of a building. But did he really jump? To find out, Tehching Hsieh tried to do the same and broke both his ankles in the attempt, while Philippe Ramette learned to fly. Klein's leap launched a thousand others...