Prix de Lausanne 2021- Day 4
The Prix de Lausanne is amongst the most prestigious dance competitions in the world. Every year hundreds of highly talented young dancers apply with only 78 selected to take part.
These performances are interspersed with interviews with members of the jury: Ihsan Rustem, Armando Braswell and Myrna Kamara and the president of the Prix de Lausanne, Stéphanie Lagonico.