ARTE ReportageThailand: No More Tourists
In response to the COVID pandemic, Thailand has taken drastic action: Its borders are effectively closed and arrivals must spend two weeks in quarantine. These measures mean that tourists are not coming to the holiday island of Phuket and life is hard for local people reliant on visitor trade.