ARTE ReportageUganda: Hilda, the Lady of the Lake
Hilda watched her family's livelihood wrecked by increasing extreme weather, which she realised is being made worse by climate change. She's now an activist, and regularly organises protests with her friends from university. She knows that the people of Uganda are going to suffer badly from the changes that are already happening around us.