Violinist Daniel Hope invites musicians to his Berlin living-room for a convivial and intimate concert, every evening at 19:00 (CET). Tonight he is joined by violinist Dorothea Schupelius, cellist Philipp Schupelius and pianist Jelizaveta Vasiljeva.