360° GEOThe Travelling Puppet Theatre of Lithuania
Puppet theatre has a long tradition in Eastern Europe. In the summer, the traveling company Panevėžys tours the villages of Lithuania. Daniel is the newest member of the troupe: relegated to a secondary role for now, he will soon have to prove that he can take on a starring role.