The Green Lungs of Europe
Human beings have always dreamed of being able to fly. This dream has come true thanks to the largest wind tunnel in Europe located near Milan. Initially designed for aeronautics and aerospace, these indoor simulators are now open to all. A new sport has emerged thanks to these massive wind tunnels: part athlete, part dancer, and part bird, sportsmen and women have learned to tame the 200km winds to create something beautiful. Among them is Laurie Lubbe, who is preparing for the French freestyle championship.