Mountaineering in the DolomitesGEO Reportage
Aquile di San Martino is the oldest mountaineering association in the Dolomites. Rocco is the oldest and most experienced active guide, and young Livio is in his last phase of mountain guide training. They are out on their last expedition before Livio is a fully-fledged 'aquile' - an eagle of the mountains.