GEO ReportageThailand's Football Mad Island
In southern Thailand, the Koh Panyee village sits on stilts and even has a floating football field, built in the 1990s by a group of children. But over time, the ad hoc field has fallen into disrepair. But now the village is about to hold its first tournament in years and the field needs a major overhaul.