Twist - The Pursuit of FreedomEdmond Rostand in the PyreneesCity Country Culture
The chain of the Pyrenees, on the border with Spain, was a stunning backdrop for writer and poet Edmond Rostand. He visited the area throughout his life. It's here that he got his inspiration for his poetry collection Les Musardises, the work that heralded a series of successes.