Martha Argerich Plays Prokofiev
Star Argentine pianist Martha Argerich performs Prokofiev’s third piano concerto with the French Radio Philharmonic Orchestra under the baton of conductor Myung-Whun Chung. Also on the programme is Prokofiev’s Ballet Suites from Rome and Juliet.