American Dreams in an Election Year
An extra episode of the American Dream series. This epilogue covers the period after the November elections up to the dramatic events of January 6 when Trump supporters stormed the US Capitol in Washington. Ever more divided, the two Americas seem to live in their own realities: Biden supporters are relieved by his victory whereas many Trump supporters feel that the election was stolen.