Tracks East - ResistanceIt's YoursThe Story of Hip Hop and the Internet
In the early 2000s, the successes of US hip-hop artists like Lil B, Wiz Khalifa or Tyler The Creator, was thanks to their mastery of the Internet. They broke away from traditional sales models, and the hip-hop community forged its own way into mainstream recognition without the help of music execs.