DisappearCover Your Online Tracks
In Berlin, Max, a young performer, wants to escape the tracking of Big Tech by convincing artists and clubs to use an alternative platform to Facebook. In Hong Kong, a researcher targeted by the CCP tries to disappear online. Finally, investigative journalists do their best to protect their sources, rattled by Julian Assange's extradition trial to the United States.