Kung Fu Revolution(s) (2/6)Be Water
50 years after Bruce Lee’s death, martial arts are everywhere and his philosophy is more present than ever. Be water, the Little Dragon’s rallying cry has inspired protest movements the world over, including the recent pro-democracy protests in Hong Kong.