Kung Fu Revolution(s) (1/6)Bruce Leader
In the world of kung fu, there was a before and an after Bruce Lee. The young actor was immediately noticed for his exceptional physical skills, representing a new phenomenon that American cinema did not immediately take seriously. Unable to find roles in Hollywood, Bruce Lee returned to Hong Kong - and from there became a global phenomenon.