4 Arab Women Comic Book Artists
Four women comic book artists from the Arab World, Tunisian Nadia Khiari, Lebanese Lena Merhej, Moroccan Zainab Fasiki and Egyptian Deena Mohamed open the doors of their studios and tell us about their experiences and their struggles. Ten years after the beginning of the Arab Spring how can they express themselves in the medium as Arab women?