ARTE ReportageBelgium: Volunteer Gravediggers
Hard hit by the coronavirus epidemic, Belgium is burying its dead. In Brussels, the only multi-confessional cemetery of Evere is overwhelmed by the influx of deceased Muslims. Families had wanted to take their loved ones 'back home' to be buried. But Covid has made that impossible. Volunteers are trying to help out to make the burials in Belgium feel more Islamic.