Georg Friedrich HandelLes Talens Lyriques
At the Théâtre du Châtelet in Paris, the vocal ensemble Les Talens Lyriques, directed by Christophe Rousset, pays tribute to the great German composer as a master of Italian opera seria. Sandrine Piau and Eve-Maud Hubeaux perform arias from Alcina, Tamerlano and Julius Caesar.