ARTE ReportageAzerbaijan: The Other Side of the Conflict
During the first war over the contested territory of Nagorno-Karabakh, the stinging defeat and occupation of Azerbaijani territory lead to the massacre of Azeri civilians and the expulsion of 800,000 people.