Paulo Coelho, Alchemist of the Pyrenees
In the southwest of France, Pyrenees make a masterful setting appropriate for a literary giant. Victor Hugo was enchanted by them. In 1843, the writer traveled to the region with his mistress Juliette Drouet. Between the immensity of the ocean and the drama of the peaks, Victor Hugo was enchanted by the Pyrenees.