Paulo Coelho, Alchemist of the Pyrenees
The landscapes of Provence are integral to Paul Cézanne. It's here the artist gives himself over to his art, body and soul. He tirelessly strove to capture the essence and nuances of these beautiful landscapes. This commitment to his craft enabled Cézanne to revolutionise painting.