Re: Polish Care Workers in Germany
There are around 4 million people who rely on adult care services in Germany, and most of those people are cared for at home. As the country's aging population continues to grow, so does chronic understaffing, and increasingly families turn to Polish workers. But the hours are long, the pay is low, and some agencies are exploitative.