Re: Hydrogen - Energy of the Future?
Can hydrogen become an alternative to gas and help us cope with the energy and climate crisis? ARTE Regards follows the first flights of a hydrogen plane and documents how an entire region in Switzerland is building hydrogen-based infrastructure.