Re: Turkish Textile Industry's Dark Side
The average German consumes 25 kilos of cheese per year and the carbon footprint of the dairy industry is high. Bavarian farmer Franz Berchtold is determined to change how cheese is made. Step by step he is making his cheese carbon neutral.