Re: Creative Citizenship for Better Democracy
“It is important that the next generation learn as early as possible to hold critical dialogues, to take into account the attitudes of others and still find a lasting consensus," says Camille Møller, organiser of a Democracy Festival. According to happiness research, participation in democratic processes makes people happier, and young people across Europe are leading the charge.