Re: Young Serbs With no Homeland
Around 2000 people were either deported or returned voluntarily from Germany to Serbia in 2020. Some of the returnees lived in Germany for more than ten years, grew up there or were even born there - and now have to adapt to a country that is completely foreign to them.