Re: Turkish Textile Industry's Dark Side
August 15 2021: The Taliban take Kabul. As the international coalition leaves after 20 years of intervention, there is chaos at the airport with Afghans trying desperately to get out. ARTE follows four Afghan civilians in the last few days before the fall of Kabul as their worst nightmares become reality.